Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Dział Naukowy
(5)
Autor
Karpińska Anna (1958- )
(2)
Bilewicz Małgorzata
(1)
Borawska-Kalbarczyk Katarzyna
(1)
Dudel Barbara
(1)
Głoskowska-Sołdatow Małgorzata
(1)
Kowalczuk Karol
(1)
Remża Piotr
(1)
Sakowicz-Boboryko Agnieszka
(1)
Uszyńska-Jarmoc Janina
(1)
Zińczuk Monika
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Dziecko niedosłyszące
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Indywidualny tok nauki
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Interakcja wychowawcza
(1)
Jakość kształcenia
(1)
Jakość życia
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Kształcenie
(1)
Młodzież niedowidząca
(1)
Młodzież niewidoma
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Opieka społeczna
(1)
Rodzina
(1)
Rola społeczna
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Wsparcie społeczne
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zastosowania internetu w edukacji
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Psychologia
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Naukowy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.346.3-053.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Naukowy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 364.4-055.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Naukowy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.091.64 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Naukowy
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37(438) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cechy współczesnego świata i wyzwania stojące przed edukacją początkową dziecka zrodziły pomysł napisania tej książki. Powstała z myślą o studentach - przyszłych nauczycielach, a także nauczycielach już pracujących w szkołach podstawowych, którzy chcą być coraz lepiej przygotowani do krytycznej refleksji nad współczesną edukacją, a jednocześnie sprostać jej aktualnym wyzwaniom. Przedmiotem tej monografii są wybrane problemy rozwijania kompetencji kluczowych w procesie edukacji elementarnej ľ w przedszkolu i szkole. Zamiarem autorów jest ukazanie czytelnikom istoty kompetencji kluczowych, warunków i możliwości ich rozwijania w pracy z dzieckiem. Przedstawiono autorskie rozwiązania organizacyjne i programowe w edukacji początkowej - nowatorskie w odniesieniu nie tylko do treści, ale także do form i metod pracy z dziećmi w sferze rozwijania kompetencji kluczowych. Zmiana w podejściu do metod realizacji treści edukacji początkowej wyraża się w przyjęciu postulatów psychologii i pedagogiki konstruktywizmu poznawczego i społecznego. Książka składa się z trzech części. W pierwszej, która ma charakter teoretyczny, omówiono źródła, konteksty oraz warunki i sposoby stymulowania rozwoju poszczególnych składników kompetencji kluczowych. Metody stosowane przez nauczyciela w procesie stymulowania rozwoju kompetencji kluczowych osadzono we współczesnych teoriach edukacyjnych. Zaakcentowano szczególną rolę kompetencji uczenia się w procesie nabywania wszystkich pozostałych kompetencji kluczowych. W części drugiej przedstawiono określone przez Parlament Europejski kompetencje kluczowe, odnosząc je do oczekiwanej wiedzy, umiejętności i postaw dzieci w młodszym wieku szkolnym. Implikacje praktyczne omówione w tej części wynikają z podstawowych założeń pedagogiki konstruktywizmu poznawczego i społecznego. W kolejnych rozdziałach, które poświęcone są poszczególnym kompetencjom kluczowym, uwzględniono podobne perspektywy analizy... W części trzeciej wskazano wybrane aspekty działalności edukacyjnej wpierającej rozwój kompetencji kluczowych, w tym podkreślono szczególnie rolę nauczyciela i budowania przez niego pozytywnych relacji z uczniami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dział Naukowy
Brak informacji o dostępności: sygn. 373.3.046-021.64 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej